Aug 20, 2011

Pendapatan Melalui Google Adsense Masyukk!



hihi assalamualaikum dan salam sejahtera buat anda semua yang sudi datang berkunjung ke blog saya yang ringkas lagi JAMBU..haha!! ..Pada hari ini saya kehabisan idea untuk update blog...tapi bila difikirkan kembali boleh juga buat entri pasal income saya dengan GOOGLE ADSENSE ni.. tujuan saya bukan nak menunjuk tapi hanya untuk dikongsikan dengan rakan pembaca sekalian.

Anda semua boleh lihat income saya untuk minggu ini sahaja....saya baru je join GA(Google Adsense) 
bulan ini.... tapi korang lihat la ok tak income...

Kepada siapa yang ingin apply google adsense tu boleh la memcuba ok... kalau korang tidak tahu cara untuk apply google adsense ni korang boleh search kat pak cik google je....

Saya berharap agar anda juga diterima oleh google adsense untuk mengiklankan iklan mereka.

2 Add Comment

cer buat tutorial cmne nk join sbb gugel adsense nih org x bape paham...

xnmpk pon bpe Rm..
aritu nad dipelawa gak join adsense..oleh google sndri..tp dh pening..mana satu nad nk join nih??? -.-


EmoticonEmoticon