Dec 30, 2013

Menjinak Ombak Episode 4 dan 5 (TV3)

Menjinak Ombak Episode 4 dan 5 |Assalamualaikum dan salam sejahtera buat anda semua yang sudi datang ke blog saya semata-mata untuk membaca entri berkaitan dengan drama bersiri menjinak ombak episode 4 dan 5. Tapi sebelum itu saya akan berkongsi sinopsis menjinak ombak dahulu ok.

Sinopsis Ringkas Drama Bersiri Menjinak Ombak.


Menjinak Ombak Mengisahkan kisah cinta penuh tragedi berdasarkan cinta tiga segi di antara 3 jejaka yang merebut cinta seorang gadis sunti iaitu anak kepada seorang Imam yang begitu patuh pada pegangan agamanya..Bukan itu je  setiap jejaka itu menyimpan rahsia yang penuh misteri. Oleh kerana sikap yang terlalu taksub dan tamak, ada di antara jejaka itu sanggup hidup dengan bertopengkan agama serta membuat hukuman sendiri dengan melakukan pembunuhan demi menutup pekong di dada!



Tengku Fatah merasa cemburu melihat kemesraan Asyraf dan Syakinah lalu mengingatkan Syakinah tentang batas-batas hubungan lelaki dan perempuan apatah lagi bila sudah menjadi tunangan orang. Syakinah tidak bersetuju kerana dia telah lama rapat dengan Asyraf yang dianggapnya sebagai abang malah dia mengenali Asyraf jauh lebih lama dari mengenali Tengku Fatah. Tengku Fatah tidak puas hati dan mengadu kepada Imam Ismail. Imam Ismail menasihati Syakinah supaya menjaga adab. Syakinah berasa tertekan dengan sikap Tengku Fatah yang sering mengongkong dirinya.


Siapakah Tengku Fatah yang sebenarnya? Apa kaitannya dengan kes pembunuhan Hanani dan Firhad? Berjayakah Tengku Fatah membunuh Asyraf? Berjayakah Firhad menyelamatkan Syakinah yang telah ditikam oleh Tengku Fatah? Bagaimana berakhirnya percintaan Firhad terhadap Syakinah? Teruskan menonton kisah cinta penuh tragedi ‘Menjinak Ombak’ menerusi slot Zehra, setiap hari Jumaat jam 9.00 malam bermula 6 Disember 2013 di TV3.

Kepada siapa yang ingin download menjinak ombak episod 4 dan 5 boleh datang ke sini ok .

MENJINAK OMBAK EPISODE 4
MENJINAK OMBAK EPISODE 5

@Hakim Mahmud


EmoticonEmoticon