Mar 8, 2014

Trending Pesawat MAS Dari KL Ke Beijing Hilang

Trending Pesawat MAS Dari KL Ke Beijing Hilang |Assalamualaikum dan salam sejahtera buat anda semua di sini saya ingin memberi informasi terkini Berita Terkini Pesawat MAS dari KL ke Beijing Hilang.

Di mana menerusi kenyataan Rasmi Pihak MAS,  pesawat yang hilang dari KL ke Beijing yang sudah berlepas pada pukul 12.41pagi pagi sabtu itu telah terputus hubungan dengan menara kawalan traffik  Subang.

Berita Terkini tentang Penerbangan MH370 itu membawa telah membawa 227 orang penumpang, termasuk dua bayi dan 12 anak kapal. Selain itu,  Malaysia Airlines dalam satu kenyataan memaklumkan, pesawat Boeing 777 itu sepatutnya mendarat di Beijing pada pukul 6:30 pagi tadi. Usaha menjejaki pesawat itu masih lagi dijalankan.

Berita Pesawat MAS MH370 Mendarat Di Naning China Tidak Benar



Komen Pengguna Menerusi Laman Sosial


Add caption

Senarai Krew Anak Kapal Terlibat Dalam Penerbangan MH370


Senarai Penumpang Pesawat MH370

China – 152 plus 1 infant
Malaysia – 38
Indonesia – 12
Australia – 7
France – 3
United States of America – 3 pax plus 1 infant
New Zealand – 2
Ukraine – 2
Canada – 2
Russia – 1
Italy – 1
Taiwan – 1
Netherlands – 1
Austria – 1
Jadual Perjalanan Pesawat MH370 Dari KLIA ke Beijing



Berita Terkini Pesawat MAS yang Hilang dari Menara Subang sudahpun dijumpai. Pesawat Mas dari Kuala Lumpur ke Beijing dijumpai.

TERKINI 
Yahoo Malaysia melaporkan, melalui akhbar harian dengan jumlah pembaca tertinggi di Vietnam, Tuoi Tre, Tentera Laut Vietnam telah mengesahkan yang penerbangan MH370 terhempas ke laut. Laksamana Ngo Van Phat, Komander Region 5 memberitahu, radar tentera merekodkan yang pesawat itu terhempas ke laut pada lokasi 153 batu ke selatan dari pulau Phu Quoc. 
BREAKING
Tuoi Tre, a leading daily in Vietnam, reports that the Vietnamese Navy has confirmed the plane crashed into the ocean. According to Navy Admiral Ngo Van Phat, Commander of the Region 5, military radar recorded that the plane crashed into the sea at a location 153 miles South of Phu Quoc island.- Yahoo Malaysia





1 Add Comment so far

Kita hanya mampu mendoakan yang terbaik untuk mereka.


EmoticonEmoticon